משחקים ומחדדים את המחשבה: 5 משחקי אסטרטגיה שאתם חייבים להכיר

אחד מהטרנדים החמים בשנים האחרונות כולל רכישה של משחקי אסטרטגיה. מדובר בטרנד שיכול להתאים לא רק לקהל המבוגר אלא גם לקהל צעיר, וזאת בשל היכולת לנצל את המשחק לטובת בנייה של אסטרטגיות, חשיבה מחוץ לקופסה וכן אלמנט תחרותי שיכול גם להפוך לתחביב של ממש. מהם חמשת משחקי האסטרטגיה שאתם חייבים להכיר? להלן סקירה מיוחדת.

קאטן

אחד מהמשחקים הנמכרים ביותר אם לא הנמכר ביותר הוא משחק קאטן. מדובר במשחק אסטרטגיה שיכול להתאים גם למבוגרים וגם לילדים והוא כולל התיישבות באי שאותו צריך לפתח בשביל להתקדם במשחק. משחקי אסטרטגיה באתר סטימצקי כמו משחק קאטן מהווה הזדמנות מעולה להצטרף לטרנד סוחף המשלב בין אסטרטגיה לבין ניהול משאבים, בשל העובדה כי המשחק משלב גם אלמנטים של מסחר בשביל לצבור נקודות ובהתאם לכך גם לנצח.

צוללות

משחק ותיק שזוכה מזה שנים רבות לביקוש גבוה הוא משחק צוללות. מדובר במשחק בו כל משתתף מקבל לוח עם שני ריבועים, כאשר המטרה היא לתקוף את היריב באמצעות אמירה בקול של מספר המשבצת, כאשר המנצח הוא זה שהצליח להטביע את כל הצוללות של היריב. משחק זה משלב בין חשיבה טקטית לחשיבה אסטרטגית המתבצעת באופן לוגי אך גם מהנה מאוד, בייחוד בשל האספקט התחרותי.

המדבר הנעלם

משחק נהדר בעבור ילדים מאחר ומדובר במשחק אסטרטגי אשר במסגרתו נדרש מהשחקנים למצוא את המכונה האגדית שנקברה תחת העיר העתיקה, כל זאת באמצעות שיתוף פעולה וכן בנייה של אסטרטגיה משותפת אשר תאפשר להתגבר על הקשיים שמגיעים לידי ביטוי בחום העז כמו גם סופות חול שמשפיעות על היכולת לשלוף את הצוללת. משחק זה זוכה לביקוש אדיר מצד ילדים ובני נוער, אולם גם מבוגרים יכולים לקחת בו חלק, בייחוד בשל העובדה כי מדובר במשחק שיכול להפוך בקלות לפעילות קבוצתית מהנה ואפילו מאתגרת, בעקבות החשיבה והאסטרטגיה הנדרשת להשלמת המשימה של איתור הצוללת.

 

 

קמיסדו

כפי שציינו בתחילת הסקירה, עולם המשחקים התפתח באופן משמעותי ועדות לכך ניתן למצוא בפיתוח של משחקים פורצי דרך כמו למשל קומסידו שזכה בפרסים רבים. במסגרת המשחק הזה כל שחקן צריך להתקדם בזהירות בשביל להתקדם, וזאת באמצעות תכנון מהלכים קדימה. מדובר במשחק מרתק שיכול להתאים בייחוד לילדים בוגרים אבל גם למבוגרים שרוצים לפתח את הפן האסטרטגי ואף לחדד את החשיבה באמצעות חשיבה אסטרטגית.

שחמט

המשחק הקלאסי זכה לתהודה מחודשת בזכות הסדרה גמבליט המלכה ששודרה בנטפליקס. למעשה, מדובר במשחק אסטרטגי מוכר שיכול לסחוף אתכם ואף להפוך לתחביב של ממש, וזאת בשל היכולת לנצל את המשחק לטובת חשיבה אסטרטגית לטובת קידום מהלכים עד לניצחון. באתר של סטימצקי ניתן למצוא גרסאות רבות למשחק הזה, כל זאת מתוך מטרה להוביל להשקעה כספית לטווח רחוק, מאחר ומדובר במשחק שבו אפשר ואף רצוי לשחק ולהתמקצע בכל גיל.

לסיכום

משחקים המבוססים על אסטרטגיה זוכים מזה שנים רבות לביקוש, אולם אין ספק כי לאור פיתוח של משחקים חדשים לצד וריצאיות קלאסיות כמו שהצגנו כאן, תוכלו גם אתם להעביר את הזמן בכיף ועם אפשרות להוביל לזמן איכות בלתי נשכח. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של חברת סטימצקי, לבחור את המשחקים שלכם ולקבל אותם במשלוח מהיר עד הבית, כחלק מניצול פלטפורמה אינטרנטית המנוהלת על ידי חברת סטימצקי מצליחה לחולל מהפכה של ממש לא רק בעולם הספרים והפנאי, אלא גם בעולם המשחקים האסטרטגיים שהפכו למוצר מבוקש מאוד.

פוסטים במיוחד בשבילך

מחכימים: מהו סולם נורווד המילטון?

כשמדובר בביטוי עצמי, השיער שלנו משחק תפקיד מרכזי ומגדיר את הזהות והסגנון הייחודיים שלנו. עם זאת, הזמן אינו עוצר בשבילנו. נשירת שיער היא דאגה עתיקת

נגישות